Cel: Rozpoznaję, czytam i piszę dwuznak cz.
1. Otworzę podręcznik na stronie 30.
2. Obejrzę film jak pisać dwuznak cz?
3. Pracuję w zeszycie
1. Otworzę podręcznik na stronie 30.
- Opowiem domownikom co widzę na ilustracji.
- Przeczytam czytankę.
- Odszukam wyrazy z dwuznakiem cz.
- Powiem ile głosek słyszę w wyszukanych wyrazach.
- Dla przypomnienia: notka o sylabach i głoskach
2. Obejrzę film jak pisać dwuznak cz?
3. Pracuję w zeszycie
- Zapiszę datę
- Korzystając ze wzoru liter pisanych w ćwiczeniu i pomocy najbliższych, napiszę jedną linię małego dwuznaku cz i drugą linię dużego dwuznaku Cz.
- Przepiszę z ćwiczenia str. 23 ( podgląd ćwiczeń jest na bocznym pasku bloga) do zeszytu najładniej jak potrafię cztery wyrazy: czapka, klucz, znaczek, paczka. Każdy wyraz w nowej linijce, tyle razy, ile się zmieści do końca jednej linii. Zwróć uwagę na kształt liter oraz ich połączenia.
- Przepiszę zdania:Na stole są cztery kawałki ciasta czekoladowego.Czarek sięga po czekoladę.Babcia Czesia sięga po czajniczek, a Cecylka próbuje ciasto.
- Wykonam szlaczek na końcu swojej pracy.
- Zrobię wyraźne zdjęcie swojej dzisiejszej pracy w zeszycie i wyślę na maila klasowego. To jest mój obowiązek.
5. Czytam 15 minut. Dziś to jest czytanka podręcznik str. 30
Ufff... Koniec na dzisiaj. Wykonaliście ciężką pracę, jestem przekonana, że świetnie sobie poradziliście.
Teraz w ramach odpoczynku, a jednocześnie edukacji społecznej - poproście rodziców o pomoc i skontaktujcie się z koleżanką lub kolegą z klasy. Porozmawiajcie o tym, co u Was słychać i jak spędzacie czas w domu.
Do jutra! Pani Ania
Komentarze
Prześlij komentarz